Vyčistiť počítač - Časté otázky

Otázka: Preinštaloval som počítač a stratil originálne balenie s registračným kľúčom. Musím kupovať program znovu?
Odpoveď: Samozrejme nemusíte. Kontaktujte nás a uveďte čo najviac informácií o Vašej pôvodnej objednávke (meno, priezvisko, približný dátum a pod.). Vašu pôvodnú objednávku vyhľadáme a zašleme Vám náhradný registračný kľúč.

Otázka: Môžem inštalovať jednu zakúpenú kópiu programu "Vyčistiť počítač" na viac počítačov?
Odpoveď: Nie. Je potrebné zakúpiť viac kópií alebo multilicenciu. Licenčné podmienky Vám umožňujú prevádzkovať jednu kópiu iba na jednom počítači.

Otázka: Čo keď počítač neskôr prestanem používať a kúpim si nový, výkonnejší. Musím kupovať program "Vyčistiť počítač" znova?
Odpoveď: Nemusíte. Stačí keď program na starom počítači odinštalujete a nainštalujete ho na nový. Licenčné podmienky Vám tento "prenos licencie" na iný počítač samozrejme umožňujú.

Otázka: Zaisťujete tiež zmluvný servis počítačov?
Odpoveď: Nie. Servisom počítačov a softvéru sa zaoberajú špecializované firmy. Skúste napr. hľadať tu.

Otázka: Pre aké verzie operačného systému je program "Vyčistiť počítač" určený?
Odpoveď: Program je pre operačný systém WindowsTM, a to vo verziách Windows 7TM, Windows 8TM, Windows 10TM. Program podporuje 32- i 64-bitové verzie operačných systémov WindowsTM.

Otázka: Keď nakupujem softvér cez internet, mávam občas problémy so získaním dokladu pre účtovníctvo. Ako je to u vás?
Odpoveď: Doklad (faktúru) vystavujeme automaticky ku každej objednávke. Nezabudnite uviesť IČ a DIČ, ak nakupujete pre firmu.

Otázka: Aké je aktuálne číslo verzie? Ako túto verziu získam?
Odpoveď:
Aktuálne číslo verzie programu je 501.
Číslo verzie, ktorú máte nainštalovanú, zistíte v titulku programu. Pokiaľ máte nainštalovanú nižšiu verziu, mala by sa Vám nová ponúknuť automaticky pri nasledujúcom reštarte počítača.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás